برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

ارائه خدمات بانکداری باز برای کسب‌وکارها توسط فینوتک

کسب‌وکارهای آنلاین و بانکی، برای پیاده‌سازی ایده‌های نوآورانه خود، به خدمات ارائه شده توسط بانک‌های مختلف نیاز دارند. عواملی نظیر مذاکره مستقیم با بانک‌ها، دریافت مجوز، امنیت و تفاوت‌های زیرساختی روند دریافت و استفاده از خدمات بانک‌های مختلف را پیچیده و هزینه‌بر می‌کند. فینوتک با اشراف بر این چالش‌ها، خدمات بانکداری باز را ارائه می‌کند تا دسترسی به این خدمات، آسان‌تر و راحت‌تر شود. در همین راستا، فینوتک، ارزش‌های زیر را برای کسب‌وکارها، به ارمغان آورده است:

توجه به هسته اصلی کسب‌وکار

برای توسعه محصولات نرم افزاری جدید، استفاده از داده‌ها و تعامل با سیستم‌های دیگر، اجتناب ناپذیر است. هم‌اکنون، کسب‌وکارها، با صرف زمان و هزینه، جلساتی را برای  گفت‌و‌گو و مذاکره تشکیل می‌‎دهند تا به نقطه مشترک برسند. و برای همکاری با یکدیگر متحد شوند. اما، توسعه بیشتر محصول به ارتباطات بیش‌تر با سیستم‌های مختلف نیاز دارد. در نتیجه زمان و هزینه گزافی به کسب‌وکارها تحمیل می‌کند.

فینوتک، با تجمیع مجموعه گسترده‌ای از وب‌سرویس‌های بانکی، به کسب‌وکارها کمک زیادی کرده است. دیگر نیازی نیست که کسب‌وکارها به صورت مستقیم با ارائه دهندگان خدمات مذاکره کنند. در نتیجه در هزینه و زمان آن‌ها، صرفه‌جویی می‌شود. با کمک فینوتک، کسب‌وکارها می‌توانند به راحتی از خدمات ارائه دهندگان سرویس بهره مند شوند.

بسیاری از کسب‌وکارها، از پلتفرم‌های ارائه دهنده خدمات بانکداری باز و وب‌سرویس‌های بانکی آن‌ها استفاده می‌کنند تا خدمات و محصولات جدید و متنوعی را تولید و به صورت گسترده در بازار وارد کنند.

به عنوان مثال، می توان از بانک مکوایر استرالیا نام برد که از پلتفرم‌های ارائه دهنده خدمات بانکداری باز استفاده کرده و سرویس های بانکی خود را در اختیار دیگر کسب‌وکارها قرار داده است. این کسب‌وکارها، بیش از ده محصول جدید و پرطرفدار بانکی را خلق کرده‌اند.

بهتر شدن کیفیت تجربه کاربر و انسجام محصولات

جابه‌جا شدن بین نرم‌افزارها و صفحات اینترنت در زمان استفاده از سرویس‌های مختلف یک نرم‌افزار، تجربه آزار دهنده و نامطلوبی را برای مشتری به وجود می‌آورد.

با کمک وب‌سرویس‌های بانکی فینوتک، برای استفاده از سرویس‌های مختلف، نیازی به ترک محیط نرم‌افزار نخواهد بود و نتیجه، خلق تجربه رضایت‌بخش و مطلوبی برای کاربر خواهد بود.

تحقیقات موسسه اکسنچر نشان می دهد که ۸۹ افراد ترجیح می دهند تمام خدمات مورد نیاز خود را بدون جابجایی بین محصولات مختلف دریافت کنند. همچنین تحقیق مجزایی در موسسه مکنزی نیز نشان داده که، ۷۰ درصد فروش کسب‌وکارها به تجربه مطلوب کاربر در استفاده از محصول بستگی دارد.

بخش بزرگی از سیستم های کسب‌وکار، سیستم های قدیمی هستند. یکی از چالش‌های مهم این کسب‌وکارها، ادغام و یکپارچه کردن سیستم‌های قدیمی و جدید است. وب‌سرویس‌های بانکی فینوتک، به سادگی، سیستم‌های قدیمی و جدید را به هم متصل می‌کند و سیستم‌هایی کاملاً منسجم و یکپارچه به وجود می‌آورد.

بیشتر کسب‌وکارها، علاقمند به همکاری تجاری و استفاده از خدمات متقابل یکدیگر هستند. در مواردی، همکاری تجاری به ارتباط سیستم‌های مختلف در کسب‌وکارهای مختلف نیاز دارد که ممکن است پیچیدگی‌ها و چالش‌هایی نیز به وجود آید. اما فینوتک، با ارائه خدمات بانکداری باز خود، سیستم‌های مختلف را بهم متصل می‌کند و زمینه همکاری تجاری بین سازمان‌ها را فراهم می‌کند.

افزایش کارایی در تولید نرم‌افزار

توسعه محصولات و استفاده از سرویس‌های بیرونی در نرم‌افزارهای داخلی، به زمان زیادی نیاز دارد تا این سیستم‌ها به هم متصل شوند. در روش سنتی، برای تولید یک محصول نرم افزاری، تیم‌های توسعه محصول باید زمان زیادی را صرف هماهنگی و متصل کردن محصولات به یکدیگر کنند.

اما با کمک وب‌سرویس های بانکی فینوتک، تیم‌های توسعه محصول، با سرعت و راحتی بیشتری، سیستم‌ها را یکپارچه می‌کنند.